اجاره باغ تالار در شهریار

اجاره باغ تالار عروسی با قیمت مناسب ، لیست باغ تالارهای شهریار

شهریار از شهرستان های استان تهران به حساب میاید. فاصله شهرستان شهریار تا مرکز تهران حدودا 40 کیلمومتر است. برای رفتن به شهریار مسیر های مختلفی وجود دارد که در ادامه مطلب به آن می پردازیم. شهریار به علت داشتن باغات و زمین های کشاورزی هوای تمیزی دارد پس اگر به دنبال محلی برای برگزاری جشن های خود هستید که آب و هوای مطلوبی داشته باشد ما به شما باغ تالار های شهریار را معرفی می کنیم. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تشریفات ایوا تماس حاصل فرمایید.

ویژگی باغ تالار های شهریار که باید بدانید

ابتدا بهتر است با ویژگی باغ تالار های شهریار آشنا شوید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره جهت رزرو یا اجاره باغ تالار های شهریار با مشاوران ما در تشریفات ایوا تماس بگیرید. از مهم ترین ویژگی های باغ تالار های شهریار می توان به نزدیک بودن آن به غرب استان تهران اشاره کرد. اگر شما در محدوده غرب سکونت میکنید و دسترسی به باغ تالار برای شما دغدغه به حساب میاید، باغ تالار های شهریار گزینه مناسبی می توانند باشند. شهریار به علت وجود باغات هوای تمیز و مطلوبی دارد اما توجه به این نکته که شما در کدام فصل سال می خواهید مراسم خود را برگزار کنید هم حائز اهمیت است. به یاد داشته باشید باغ تالار های شهریار امکانت و خدمات زیادی دارند که شما بر اساس سلیقه و بودجه خود می توانید از بین آن ها انتخاب کنید. ما در تشریفات ایوا راهنمای انتخاب بهترین باغ تالار های شهریار هستیم.

قیمت اجاره باغ تالار های شهریار چقدر است؟

قیمت اجاره باغ تالار های شهریار از حدود 10 میلیون شروع می شود و بالاتر می رود، این تغییر قیمت دلایل مختلفی دارد اما نگران نباشید چون ما در تشریفات ایوا باغ تالار های شهریار با قیمت مناسب را به شما معرفی خواهیم کرد پس با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید. 

به طور کلی خدمات و امکاناتی که شما برای برگزاری مراسم خود انتخاب میکنید مشخص کننده هزینه رزرو باغ تالار می باشد. برای مثال هر چه تعداد مهمانان شما بیشتر باشد نیاز به فصای بزرگتری دارید، باغ تالار هایی که ظرفیت بالاتری دارند مبلغ بیشتری برای رزرو دریافت خواهند کرد. اگر شما بودجه مشخصی دارید اما می خواهید یک جشن عروسی رویایی را به خاطر بسپارید با مشاوران حرفه ای گروه تشریفات ایوا باغ تالار های شهریار با قیمت پایین را به شما معرفی خواهند کرد پس با ما تماس بگیرید. 

همچنین انتخاب پکیج پذیرایی هم تاثیر به سزایی در تعیین هزینه اجاره باغ تالار دارد. باغ تالار های شهریار پکیج های متفاوتی دارند که شما بر اساس بودجه و سلیقه خود می توانید انتخاب کنید. غذاهای ایرانی و فرنگی، پذیرایی بین مراسم، موسیقی های خاص، نورپردازی ویژه و مهم تر از همه ساخت لحظات شاد و فراموش نشدنی همه نشان دهنده اهمیت این موضوع هستند. برای انتخاب بهترین باغ تالار در شهریار متناسب با بودجه و سلایق خود با تشریفات ایوا در ارتباط باشید.

باغ تالار های شیک و مجلل شهریار با دکوراسیون خاص و لاکچری با فضا های زیبا و تزئین شده قیمت اجاره بالاتری دارند. ما در تشریفات ایوا لاکچری ترین باغ تالار های شهریار را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر قصد اجاره باغ تالار در شهریار را دارید با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول باغ تالار های شهریار

قیمت منوی تشریفات عروسی با توجه به تعداد میهمانان ، جزئیات منو ، سطح تشریفات و تزئینات آن متغیر است . بصورت کلی قیمت منوی تشریفات مجالس به فصل و زمان برگزاری مراسم بستگی ندارد و در حال حاضر میتواند از 800 هزار تومان شروع قیمت را در نظر گرفت . برای مشاوره رایگان برگزاری جشن با ما تماس بگیرید .

قیمت اجاره باغ تالار در گرمدره با توجه به ظرفیت ، سطح زیبایی و فصل برگزاری مراسم متغیر است . به طور کلی قیمت اجاره باغ تالار از 10 میلیون تومان شروع میشود . همچنین قیمت اجاره باغ تالار در شهریار یا شرق تهران نیز از حدود 10 میلیون تومان شروع میشود . برای استعلام قیمت اجاره باغ تالار عروسی و مشاهده تصاویر آن پیشنهاد میکنیم با مشاوران با تجربه در تشریفات ایوا تماس بگیرید .

به طور کلی برای مراسم هایی با تعداد بیش از 100 نفر میهمان ، پیشنهاد میکنیم از باغ تالارهای اطراف تهران استفاده کنید . معمولا برای برگزاری مراسم هایی نظیر بله برون و جشن عقد ، سالن اجتماعات شهری گزینه ی مناسب تریست . اما ممکن است عروس و داماد بخواهند بر اساس نظر و سلیقه خود ، تصمیمی متفاوت بگیرند که از نظر ما ، میتوانید بعد از مشاوره با مشاوران ما ، بهترین تصمیم را در کنار یکدیگر بگیریم .

دسترسی به باغ تالار های شهریار چطور است؟

برای دسترسی به باغ تالار های شهریار دو مسیر را به شما معرفی می کنیم تا مسیر مناسب خود را تعیین کنید. 

مسیر پیشنهادی اول: مسیر اول از میدان آزادی شروع می شود و به سمت اتوبان محمد علی جناح ادامه پیدا می کند. این مسیر فاصله حدودا 36 کیلومتری را تا مرکز شهرستان شهریار دارد. 

مسیر پیشنهادی دوم: برای استفاده از این مسیر از میدان آزادی به سمت بزرگراه شهید لشگری حرکت کنید و وارد بلوار کرمان خودرو شوید و به سمت جاده شهریار ادامه دهید.

گالری تصاویر باغ تالار های شهریار

 
4
5
5
7
8
9
10
Previous Next

ظرفیت باغ تالار های شهریار چند نفر است؟

باغ تالار های شهریار ظرفیت حدودا 50 تا 1500 نفر دارند که شما با توجه به تعداد مهمانان می توانید مراسم خود را در باغ تالار مناسب با ظرفیت دلخواه انتخاب کنید. به یاد داشته باشید امکان برگزاری مراسم با تعداد مهمانان بیش از 500 نفر فقط در بعضی از باغ تالار ها امکان دارد. ما در تشریفات ایوا باغ تالار های با ظرفیت بالا در شهریار را به شما معرفی خواهیم کرد. همین حالا تماس بگیرید. 

شاید شما هم از آن دسته عزیزانی باشید که تعداد مهمانان متوسط یا کمی دعوت می کنند. فراموش نکنید تعداد مهمانان تاثیر مستقیم بر نوع سرویس دهی و خدمات باغ تالار ها دارد. باغ تالار های شهریار با انواع مختلف ظرفیت پاسخگو نیاز شما هم خواهند بود. مشاوران مجرب تشریفات ایوا راهنما شما در ساخت زیبا ترین شب شروع زندگی مشترک شما خواهند بود.

باغ تالار های شهریار امکان برگزاری چه مراسم هایی را دارند؟

عموم مردم این تفکر را دارند که باغ تالار ها فقط برای برگزاری جشن عروسی هستند اما امروزه از باغ تالار ها برای برگزاری مراسم های مختلف می توان استفاده کرد. برای مثال می توانید جشن حنابندان که جز رسوم قدیمی به شمار می رود را در یکی از باغ تالار های شهریار برگزار کنید و خاطره شبی خاص و به یادماندنی را به جای بگذارید. 

از دیگر مراسم هایی که می توانید در باغ تالار های شهریار برگزار کنید جشن عقد می باشد. دکوراسیون سفره عقد، گل آرایی، فیلمبرداری اختصاصی و ... از امکانات و خدمات باغ تالار های شهریار به شمار می رود. تشریفات ایوا برای انتخاب بهترین باغ تالار های شهریار همراه شما خواهد بود. جهت اخذ مشاوره با مشاوران ما در تشریفات ایوا تماس بگیرید.

ارتباط با ما
  • آدرس : تهران ، خیابان نیاوران ، خیابان فرمانیه
  • تلفن مشاوره : 09121029580
  • اینستاگرام
طراحی و توسعه : رسانه های آریان